Az innováció élménye

Tudományvezérelt márkaként szeretünk élni a legújabb technológiai lehetőségekkel, mesterséges intelligencia, adat és technikai innovációk segítségével fokozva a szépségápolás élményét. A L’Oréal Paris virtuális kipróbálási szolgáltatása kiterjesztett valóság és mesterséges intelligencia technológiákkal, illetve adatok millióinak kiaknázásával személyre szabott termékjavaslatokat kínál. 
Brand Section Digital Experiences Image 1

A Make Up Genius volt a márka első digitális szolgáltatása, valósághű szimulációval, amely lehetővé tette olyan termékek kipróbálását is, amelyekre a felhasználók korábban nem is gondoltak volna. A nők saját megjelenésük valós idejű művészei lehetnek és azonnal meg is vásárolhatják a termékeket online. A L’Oréal által 2018-ban megvásárolt Modiface High technológiával támogatott Skin Genius termékjavaslatokat kínál a vásárlóknak, személyre szabott információkkal a bőrük alapján: ragyogás, pórusok láthatósága, feszesség, ráncok és bőrtónus. A klinikai és technológiai újítások kombinációjának köszönhetően, a Skin Genius megbízhatósága a bőrgyógyászok diagnózisával 98%-os egyezést mutat.

Ezek a szabadalmazott innovációk lehetővé teszik a személyre szabott szépségápolás határainak kitolását azáltal, hogy segítik a nőket a mindennapi életben és a széles körben forgalmazott szépségápolási márkák között egyedi élményt kínálnak. 

 
{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.hu/digitalis-innovacio" } { "@context": "http://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [ { "@type":"ListItem", "position": 1, "item": { "@id": "/", "name": "Home" } } , { "@type":"ListItem", "position": 2, "item": { "@id": "https://www.lorealparis.hu/digitalis-innovacio", "name": "digitalis innovacio" } } ] }