Cannes-ban a Karavan című filmet támogatta. Mit jelentett Önnek, hogy a cseh sikert képviselhette a nemzetközi színtéren, miközben a L’Oréal Paris támogatta?
30 év után sikerült egy cseh filmnek bejutnia a Cannes-i Un Certain Regard versenyprogramjába. Ráadásul ezt a filmet egy nő rendezte – Zuzana Kirchnerová.
Óriási siker volt mindannyiunk számára, és számomra még inkább különleges élmény, hogy a cannes-i vörös szőnyeget nemcsak a Karavan főszereplőjeként élvezhettem, hanem a L’Oréal nagyköveteként is. Így egyszerre két nagy „első élményben” volt részem, és olyan volt, mint egy álom.
Miben különbözik a felkészülése egy filmes szerepre a kamera előtt egy nagy társasági eseményre, például a cannes-i filmfesztiválra való felkészüléstől?
Ezek teljesen más jellegű dolgok. A kamera előtt általában arra törekszem, hogy a lehető legközelebb legyek az igazsághoz minden szempontból, ami komplex felkészülést igényel.
A szőnyegen viszont igyekszem minél távolabb lenni a valóságtól! Olyan értelemben, hogy egy pillanatra átalakul az ember, és tökéletesen felkészül egy csodás pillanatra. Egy egész csapatnyi ember áll mögötte, akik mindent megtesznek azért, hogy minden tökéletes legyen. Ugyanakkor rendkívül fontos, hogy önmagam maradjak, és tényleg élvezzem a pillanatot.
Milyen volt megosztani a fesztivál hangulatát a márka ikonikus nagyköveteivel?
Az ehhez hasonló események megmutatják számomra, hogy legbelül mindannyian emberek vagyunk, és az emberségünk az, ami összeköt minket. Álmaink, kétségeink, győzelmeink és vereségeink vannak, és ezt a másiknál is így kellene látnunk. Szerintem ez egy rendkívül megnyugtató érzés.