Brand Section Digital Experiences Hero

Az innováció élménye

Tudományvezérelt márkaként szeretünk élni a legújabb technológiai lehetőségekkel, mesterséges intelligencia, adat és technikai innovációk segítségével fokozva a szépségápolás élményét. A L’Oréal Paris virtuális kipróbálási szolgáltatása kiterjesztett valóság és mesterséges intelligencia technológiákkal, illetve adatok millióinak kiaknázásával személyre szabott termékjavaslatokat kínál. 

Brand Section Digital Experiences Image 1

A Make Up Genius volt a márka első digitális szolgáltatása, valósághű szimulációval, amely lehetővé tette olyan termékek kipróbálását is, amelyekre a felhasználók korábban nem is gondoltak volna. A nők saját megjelenésük valós idejű művészei lehetnek és azonnal meg is vásárolhatják a termékeket online. A L’Oréal által 2018-ban megvásárolt Modiface High technológiával támogatott Skin Genius termékjavaslatokat kínál a vásárlóknak, személyre szabott információkkal a bőrük alapján: ragyogás, pórusok láthatósága, feszesség, ráncok és bőrtónus. A klinikai és technológiai újítások kombinációjának köszönhetően, a Skin Genius megbízhatósága a bőrgyógyászok diagnózisával 98%-os egyezést mutat.

Ezek a szabadalmazott innovációk lehetővé teszik a személyre szabott szépségápolás határainak kitolását azáltal, hogy segítik a nőket a mindennapi életben és a széles körben forgalmazott szépségápolási márkák között egyedi élményt kínálnak.