luma grothe rouge_signature hero

Cégünkről

Visuel2_resized
A L’Oréal Paris a világ vezető kozmetikai márkájaként mindenki számára elérhetővé és hozzáférhetővé teszi a luxus szépségápolás legjavát. Tudományos kiválóságunkat és fáradhatatlan újításainkat úttörő szellemiségünk vezérli a sminktől és bőrápolástól kezdve a hajápolásig és hajfestésig. Több mint 110 éve köteleztük el magunkat a biztonság, a hatékonyság és a minőség mellett. A nők erejét ünneplő, azért síkra szálló márkaként a L’Oréal Paris a nőiségről alkotott modern képpel száll szembe a sztereotípiákkal. Minden nőt támogatunk abban, hogy saját szabályaik és vágyaik szerint teljesítsék ki önmagukat.

MOZGÁSBAN A SZÉPSÉG 

Visuel3_resized
A L’Oréal Paris Eugène Schueller kutató szellemi gyermeke, akinek  a tudományos fejlődéshez kapcsolódó egyedülálló elhivatottsága régóta diktálja a szépséget. 110 úttörő jelentőségű tudományos kutatással töltött év után a L’Oréal Paris büszkén mutatja be rendkívül fejlett termékcsaládját, amelynek használata klinikailag is bizonyítottan hatékony és biztonságos. A következő listában szereplő összetevőink megalkotása, és tökéletesítése évekbe telt: az Elseve Total Repair hajápolási termékekben használt regeneráló hatású Ceramid R, a saját stabil és ökológiai alapokon nyugvó UV-szűrőrendszerünk, a Mexoryl SX, valamint az ikonikus Revitalift Laser bőrápolási termékeinkben használt Pro-Xylane, amely fenntartható, környezetbarát, cukoralapú és öregedésgátló hatású innováció. 
A felelősségteljes innováció iránti törekvés vállalatunk hitvallásának alapja, ám a L’Oréal Paris vállalati társadalmi felelősségvállalásra vonatkozó irányelvei ennél is tovább mutatnak. 1989 óta – 14 évvel azelőtt, hogy az iparágban jogilag erre köteleztek volna bennünket – felhagytunk összetevőink állatkísérletekben való tesztelésével, és a termékbiztonság biztosítása érdekében az Episkin innovációja mellett döntöttünk. Ez a mesterséges bőrmodell, amelynek megalkotásába a L’Oréal több, mint 30 évnyi tudományos kutatómunkát és szövetalkotásra vonatkozó szakértelmet fektetett, értékes eszközként szolgál a bőr legbelső biológiai működésének megismerésére anélkül, hogy emiatt egyetlen élőlénynek is bántódása esne. 
Mit tartogat a jövő? A továbbiakban is felelősségteljes innovációra törekszünk: jelenleg azon dolgozunk, hogy év végéig minden samponunk flakonját újrahasznosított és újrahasznosítható műanyagra cseréljük.

INSPIRÁLÓ SZÉPSÉG

A L’Oréal Paris a francia szépség ikonjaként világszerte a szépséget képviseli, annak mindenféle változatos formájában. Nem hiszünk abban, hogy létezne egy minden emberre érvényes szépségideál, hiszen a szépség univerzálisan egyedi. A híres L'Oréal Paris-álomcsapat tagjai különböző származású és hátterű szépségnagykövetek, és mindannyian a film, a divat és a zeneipar ikonikus alakjainak számítanak. Ezek a kivételes nők a márka nemzetközi szóvivői, akik a vásárlóink sokszínűségét jelképezik. A fiatalságot dicsőítő kultúrában, ahol az idősebb nők láthatatlannak és jelentéktelennek érzik magukat, a L’Oréal Paris 2019-ben a brit Vogue magazinnal karöltve tett közzé egy „The Non-Issue” című kiadványt, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy az életkornak miért nem szabadna problémának lennie.
A L'Oréal Paris termékeinek létrehozását - és nemcsak azt - a francia kultúra vezérli. A kozmetikumokon kívül a márka a szabad és merészen törekvő párizsi szemléletet is jelképezi, és valódi szépségpartner számos jelentős eseményen. A L’Oréal Paris 1997 óta a tekintélyes Cannes-i filmfesztivál hivatalos sminkpartnere, így szolgálva a filmipart a szépségiparban elért szakértelmével. Ezenkívül a párizsi divathét alatt minden évben előtérbe kerül a színfalak mögött megbújó, szépséggel kapcsolatos szakértelmünk. Fogyasztóközpontú márkaként ezeket a nagy jelentőségű francia eseményeket olyan lehetőséggé alakítjuk, amelyen megoszthatjuk a szépséggel kapcsolatos szakértelmünket a nagyközönséggel. A párizsi divathetet mindenki számára elérhetővé tévő Le Défilé L’Oréal Paris a legelső olyan bemutató, amelyet bárki megtekinthet.

SZÉPSÉG, AMI ÖNBIZALMAT AD

Visuel4_resized
„Mert megérdemlem.”
Ez a két egyszerű szó mára már egyet jelent a szépség és a társadalmi szerepvállalás ikonikus kinyilatkoztatásával, mindenki számára elérhetővé téve a luxust. A L’Oréal Paris ezzel a szlogennel megalkotta az első olyan reklámot, amelynek üzenete mindenekelőtt az önbizalom kihangsúlyozása volt. Első, 1971-es megjelenése óta a L’Oréal Paris szlogenje felhívás a fogyasztók számára, hogy egyesítse őket a márka és saját önértékelésük szem előtt tartásában. A márka azonban nem csupán a felhatalmazás szimbólumát támogatja. 
Sokszínű csapatot alkotó szóvivőink olyan példaképek, akik a nők erejét és társadalmi szerepvállalását emelik ki, ezzel inspirálva másokat arra, hogy minden nap kamatoztassák tehetségüket. Eva Longoria a szórakoztatóiparban képviseli a feminista eszméket, az ikonikus feminista, Jane Fonda pedig a nők jogaiért és a környezetvédelemért harcol. Liya Kebede a Lemlem Alapítvánnyal együtt azon dolgozik, hogy az Afrikában élő, kézművességgel foglalkozó nőknek segítsen az előrelépésben, összekötve őket az egészségügyi ellátással, az oktatással és a munkaerőpiaccal. Doutzen Kroes, aki  az  Elephant Crisis Fund partnere, igyekszik megfordítani az iparban tapasztalható, állatok ellen irányuló kegyetlenségi trendet. 
A L’Oréal Paris minden tettében megnyilvánulnak feminista értékei, például a Women of Worth esemény során. Évek óta elismerésben részesíti azokat a kivételes nőket, akik szabadidejükben saját közösségüket szolgálják. A Women of Worth nagy érdeklődésre számot tartó platformot biztosít ezeknek a nőknek, és jelentős összegekkel támogatja őket a vállalkozásaikban.