A L’Oréal Paris a világ vezető kozmetikai márkájaként mindenki számára elérhetővé és hozzáférhetővé teszi a luxus szépségápolás legjavát. Tudományos kiválóságunkat és fáradhatatlan újításainkat úttörő szellemiségünk vezérli a sminktől és bőrápolástól kezdve a hajápolásig és hajfestésig. Több mint 110 éve köteleztük el magunkat a biztonság, a hatékonyság és a minőség mellett. A nők erejét ünneplő, azért síkra szálló márkaként a L’Oréal Paris a nőiségről alkotott modern képpel száll szembe a sztereotípiákkal. Minden nőt támogatunk abban, hogy saját szabályaik és vágyaik szerint teljesítsék ki önmagukat.

MOZGÁSBAN A SZÉPSÉG 

A L’Oréal Paris Eugène Schueller kutató szellemi gyermeke, akinek  a tudományos fejlődéshez kapcsolódó egyedülálló elhivatottsága régóta diktálja a szépséget. 110 úttörő jelentőségű tudományos kutatással töltött év után a L’Oréal Paris büszkén mutatja be rendkívül fejlett termékcsaládját, amelynek használata klinikailag is bizonyítottan hatékony és biztonságos. A következő listában szereplő összetevőink megalkotása, és tökéletesítése évekbe telt: az Elseve Total Repair hajápolási termékekben használt regeneráló hatású Ceramid R, a saját stabil és ökológiai alapokon nyugvó UV-szűrőrendszerünk, a Mexoryl SX, valamint az ikonikus Revitalift Laser bőrápolási termékeinkben használt Pro-Xylane, amely fenntartható, környezetbarát, cukoralapú és öregedésgátló hatású innováció. 
A felelősségteljes innováció iránti törekvés vállalatunk hitvallásának alapja, ám a L’Oréal Paris vállalati társadalmi felelősségvállalásra vonatkozó irányelvei ennél is tovább mutatnak. 1989 óta – 14 évvel azelőtt, hogy az iparágban jogilag erre köteleztek volna bennünket – felhagytunk összetevőink állatkísérletekben való tesztelésével, és a termékbiztonság biztosítása érdekében az Episkin innovációja mellett döntöttünk. Ez a mesterséges bőrmodell, amelynek megalkotásába a L’Oréal több mint 30 évnyi tudományos kutatómunkát és szövetalkotásra vonatkozó szakértelmet fektetett, értékes eszközként szolgál a bőr legbelső biológiai működésének megismerésére anélkül, hogy emiatt egyetlen élőlénynek is bántódása esne. 
Mit tartogat a jövő? A továbbiakban is felelősségteljes innovációra törekszünk: jelenleg azon dolgozunk, hogy év végéig minden samponunk flakonját újrahasznosított és újrahasznosítható műanyagra cseréljük.

INSPIRÁLÓ SZÉPSÉG

A L’Oréal Parisa francia szépség ikonjaként világszerte a szépséget képviseli, annak mindenféle változatos formájában. Nem hiszünk abban, hogy létezne egy minden emberre érvényes szépségideál, hiszen a szépség univerzálisan egyedi. A híres L'Oréal Paris-álomcsapat tagjai különböző származású és hátterű szépségnagykövetek, és mindannyian a film, a divat és a zeneipar ikonikus alakjainak számítanak. Ezek a kivételes nők a márka nemzetközi szóvivői, akik a vásárlóink sokszínűségét jelképezik. A fiatalságot dicsőítő kultúrában, ahol az idősebb nők láthatatlannak és jelentéktelennek érzik magukat, a L’Oréal Paris 2019-ben a brit Vogue magazinnal karöltve tett közzé egy „The Non-Issue” című kiadványt, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy az életkornak miért nem szabadna problémának lennie.
A L'Oréal Paris termékeinek létrehozását - és nemcsak azt - a francia kultúra vezérli. A kozmetikumokon kívül a márka a szabad és merészen törekvő párizsi szemléletet is jelképezi, és valódi szépségpartner számos jelentős eseményen. A L’Oréal Paris 1997 óta a tekintélyes Cannes-i filmfesztivál hivatalos sminkpartnere, így szolgálva a filmipart a szépségiparban elért szakértelmével. Ezenkívül a párizsi divathét alatt minden évben előtérbe kerül a színfalak mögött megbújó, szépséggel kapcsolatos szakértelmünk. Fogyasztóközpontú márkaként ezeket a nagy jelentőségű francia eseményeket olyan lehetőséggé alakítjuk, amelyen megoszthatjuk a szépséggel kapcsolatos szakértelmünket a nagyközönséggel. A párizsi divathetet mindenki számára elérhetővé tévő Le Défilé L’Oréal Paris a legelső olyan bemutató, amelyet bárki megtekinthet.

SZÉPSÉG, AMI ÖNBIZALMAT AD

„Mert megérdemlem.”
Ez a két egyszerű szó mára már egyet jelent a szépség és a társadalmi szerepvállalás ikonikus kinyilatkoztatásával, mindenki számára elérhetővé téve a luxust. A L’Oréal Paris ezzel a szlogennel megalkotta az első olyan reklámot, amelynek üzenete mindenekelőtt az önbizalom kihangsúlyozása volt. Első, 1971-es megjelenése óta a L’Oréal Paris szlogenje felhívás a fogyasztók számára, hogy egyesítse őket a márka és saját önértékelésük szem előtt tartásában. A márka azonban nem csupán a felhatalmazás szimbólumát támogatja. 
Sokszínű csapatot alkotó szóvivőink olyan példaképek, akik a nők erejét és társadalmi szerepvállalását emelik ki, ezzel inspirálva másokat arra, hogy minden nap kamatoztassák tehetségüket. Eva Longoria a szórakoztatóiparban képviseli a feminista eszméket, az ikonikus feminista, Jane Fonda pedig a nők jogaiért és a környezetvédelemért harcol. Liya Kebede a Lemlem Alapítvánnyal együtt azon dolgozik, hogy az Afrikában élő, kézművességgel foglalkozó nőknek segítsen az előrelépésben, összekötve őket az egészségügyi ellátással, az oktatással és a munkaerőpiaccal. Doutzen Kroes, aki  az  Elephant Crisis Fund partnere, igyekszik megfordítani az iparban tapasztalható, állatok ellen irányuló kegyetlenségi trendet. 
A L’Oréal Paris minden tettében megnyilvánulnak feminista értékei, például a Women of Worth esemény során. Évek óta elismerésben részesíti azokat a kivételes nőket, akik szabadidejükben saját közösségüket szolgálják. A Women of Worth nagy érdeklődésre számot tartó platformot biztosít ezeknek a nőknek, és jelentős összegekkel támogatja őket a vállalkozásaikban. 

STAND UP!

„A L’Oréal Paris az élet minden területén kiáll a nők társadalmi szerepvállalásáért. Az utcai zaklatás a tökéletes ellentéte azon kötelezettségvállalásunknak, hogy növeljük a nők önértékelését. A Hollaback! és egyéb helyi civil szervezetekkel együtt arra kérjük a férfiakat és a nőket, hogy álljanak ki, és a biztonságosság keretein belül reagáljanak, ha zaklatást látnak vagy tapasztalnak. Együttes erővel olyan világot teremthetünk, ahol a nők és lányok magabiztosan léphetnek át egy zaklatásmentes világba. Mert megéri.” Delphine Viguier-Hovasse, a L’Oréal Paris globális márkaelnöke.
A témában szakértőnek számító Hollaback! civil szervezettel együtt a nemzetközi "Stand Up" programunk elindításával 1 millió nőt és férfit szeretnénk megtanítani arra vonatkozóan, hogy hogyan kell közbelépni, ha utcai zaklatást látnak vagy tapasztalnak. Ezzel hozzájárulunk egy egyenlőbb, tiszteleten és méltóságon alapuló kultúra megteremtéséhez. Mert mindannyian megérdemeljük. 
*Ipsos – Nemzetközi felmérés a nyilvános helyeken történő szexuális zaklatásról – L’Oréal Paris – 2019 áprilisa