![Visuel2_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=260&rev=df97c870206244e49282463114971a7b&hash=45186D077E551C32F42C5557B6076F695174882E 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=320&rev=df97c870206244e49282463114971a7b&hash=CB746B9DEA4CFCC1979B98CA47D32091F1732DD0 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=660&rev=df97c870206244e49282463114971a7b&hash=3B7DB7058FC7ABD967C5632DC5127F0854A35A1C 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=700&rev=df97c870206244e49282463114971a7b&hash=6FC165FF20B20EE311D786863EB9178BF98335B8 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=810&rev=df97c870206244e49282463114971a7b&hash=76AFAEF7BAFCF0B778E5238F4ADCA46A4CC9C5CB 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=910&rev=df97c870206244e49282463114971a7b&hash=49F845F123E5F9995CB73C4D04091BB74F02EBD2 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel2_resized.jpg?w=1170&rev=df97c870206244e49282463114971a7b&hash=DCEF42B400EB861C362DE6CBDDD70D377C8C217D 1170w)
MOZGÁSBAN A SZÉPSÉG
![Visuel3_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=260&rev=16d93912308841898e5a402d9b91d219&hash=BEB44D32EDA69B9A7681DBA2CE934ED8CE6FC6CB 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=320&rev=16d93912308841898e5a402d9b91d219&hash=5C67260DFD4A8648BCD885F1DC82300BF730B916 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=660&rev=16d93912308841898e5a402d9b91d219&hash=EE130CE27E3FE0E70830A31EB211EDE2A7E2EAA9 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=700&rev=16d93912308841898e5a402d9b91d219&hash=EA77998B48E86E46680391B4DF5D13E31335F6D5 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=810&rev=16d93912308841898e5a402d9b91d219&hash=EE35C69EEC50893FA4A03E2DC90C0D6F207BBF1B 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=910&rev=16d93912308841898e5a402d9b91d219&hash=469F2C9AFE66F0345E713EC06585DF3CF9126D1D 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel3_resized.jpg?w=1170&rev=16d93912308841898e5a402d9b91d219&hash=DC5A8BADF6559827CDDECED090DD3A766EA959E2 1170w)
A felelősségteljes innováció iránti törekvés vállalatunk hitvallásának alapja, ám a L’Oréal Paris vállalati társadalmi felelősségvállalásra vonatkozó irányelvei ennél is tovább mutatnak. 1989 óta – 14 évvel azelőtt, hogy az iparágban jogilag erre köteleztek volna bennünket – felhagytunk összetevőink állatkísérletekben való tesztelésével, és a termékbiztonság biztosítása érdekében az Episkin innovációja mellett döntöttünk. Ez a mesterséges bőrmodell, amelynek megalkotásába a L’Oréal több, mint 30 évnyi tudományos kutatómunkát és szövetalkotásra vonatkozó szakértelmet fektetett, értékes eszközként szolgál a bőr legbelső biológiai működésének megismerésére anélkül, hogy emiatt egyetlen élőlénynek is bántódása esne.
Mit tartogat a jövő? A továbbiakban is felelősségteljes innovációra törekszünk: jelenleg azon dolgozunk, hogy év végéig minden samponunk flakonját újrahasznosított és újrahasznosítható műanyagra cseréljük.
INSPIRÁLÓ SZÉPSÉG
A L’Oréal Paris a francia szépség ikonjaként világszerte a szépséget képviseli, annak mindenféle változatos formájában. Nem hiszünk abban, hogy létezne egy minden emberre érvényes szépségideál, hiszen a szépség univerzálisan egyedi. A híres L'Oréal Paris-álomcsapat tagjai különböző származású és hátterű szépségnagykövetek, és mindannyian a film, a divat és a zeneipar ikonikus alakjainak számítanak. Ezek a kivételes nők a márka nemzetközi szóvivői, akik a vásárlóink sokszínűségét jelképezik. A fiatalságot dicsőítő kultúrában, ahol az idősebb nők láthatatlannak és jelentéktelennek érzik magukat, a L’Oréal Paris 2019-ben a brit Vogue magazinnal karöltve tett közzé egy „The Non-Issue” című kiadványt, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy az életkornak miért nem szabadna problémának lennie.
A L'Oréal Paris termékeinek létrehozását - és nemcsak azt - a francia kultúra vezérli. A kozmetikumokon kívül a márka a szabad és merészen törekvő párizsi szemléletet is jelképezi, és valódi szépségpartner számos jelentős eseményen. A L’Oréal Paris 1997 óta a tekintélyes Cannes-i filmfesztivál hivatalos sminkpartnere, így szolgálva a filmipart a szépségiparban elért szakértelmével. Ezenkívül a párizsi divathét alatt minden évben előtérbe kerül a színfalak mögött megbújó, szépséggel kapcsolatos szakértelmünk. Fogyasztóközpontú márkaként ezeket a nagy jelentőségű francia eseményeket olyan lehetőséggé alakítjuk, amelyen megoszthatjuk a szépséggel kapcsolatos szakértelmünket a nagyközönséggel. A párizsi divathetet mindenki számára elérhetővé tévő Le Défilé L’Oréal Paris a legelső olyan bemutató, amelyet bárki megtekinthet.
SZÉPSÉG, AMI ÖNBIZALMAT AD
![Visuel4_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=260&rev=9e073c43dc494ce2bd7f9fe8f6a4806e&hash=95D156EF3E1EB9CCC77B4F17CFD6C1F43C5A4A84 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=320&rev=9e073c43dc494ce2bd7f9fe8f6a4806e&hash=A3DB2934167E93AC5A53DF8837B70ACC9CFACAA6 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=660&rev=9e073c43dc494ce2bd7f9fe8f6a4806e&hash=2CCBA9C71096A77438F5D011CF46682C593422A5 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=700&rev=9e073c43dc494ce2bd7f9fe8f6a4806e&hash=F14D8D6B30204DD48F81D31D66D9B33B2FC703B5 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=810&rev=9e073c43dc494ce2bd7f9fe8f6a4806e&hash=90135970F70B533C6FA0D1752AFE1A01E084EFC9 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=910&rev=9e073c43dc494ce2bd7f9fe8f6a4806e&hash=8F98D6A0337549DC0B81C867C170875DA3FA4407 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/articles-about-us-stand-up/about-us/visuel4_resized.jpg?w=1170&rev=9e073c43dc494ce2bd7f9fe8f6a4806e&hash=B1094098880D34564ECAD90A2C0B0C3389040941 1170w)
Ez a két egyszerű szó mára már egyet jelent a szépség és a társadalmi szerepvállalás ikonikus kinyilatkoztatásával, mindenki számára elérhetővé téve a luxust. A L’Oréal Paris ezzel a szlogennel megalkotta az első olyan reklámot, amelynek üzenete mindenekelőtt az önbizalom kihangsúlyozása volt. Első, 1971-es megjelenése óta a L’Oréal Paris szlogenje felhívás a fogyasztók számára, hogy egyesítse őket a márka és saját önértékelésük szem előtt tartásában. A márka azonban nem csupán a felhatalmazás szimbólumát támogatja.
Sokszínű csapatot alkotó szóvivőink olyan példaképek, akik a nők erejét és társadalmi szerepvállalását emelik ki, ezzel inspirálva másokat arra, hogy minden nap kamatoztassák tehetségüket. Eva Longoria a szórakoztatóiparban képviseli a feminista eszméket, az ikonikus feminista, Jane Fonda pedig a nők jogaiért és a környezetvédelemért harcol. Liya Kebede a Lemlem Alapítvánnyal együtt azon dolgozik, hogy az Afrikában élő, kézművességgel foglalkozó nőknek segítsen az előrelépésben, összekötve őket az egészségügyi ellátással, az oktatással és a munkaerőpiaccal. Doutzen Kroes, aki az Elephant Crisis Fund partnere, igyekszik megfordítani az iparban tapasztalható, állatok ellen irányuló kegyetlenségi trendet.
A L’Oréal Paris minden tettében megnyilvánulnak feminista értékei, például a Women of Worth esemény során. Évek óta elismerésben részesíti azokat a kivételes nőket, akik szabadidejükben saját közösségüket szolgálják. A Women of Worth nagy érdeklődésre számot tartó platformot biztosít ezeknek a nőknek, és jelentős összegekkel támogatja őket a vállalkozásaikban.