50 éve ünnepeljük a nők érdemeit

A L’Oréal Paris több mint egy szépségápolási márka


Amikor azt mondjuk, hogy “Mert Ön megérdemli” akkor az nem csak egy szlogen, hanem a márka missziója is egyben. Szépségének saját kézbe vétele felhatalmazást ad. A nők saját szépségükbe vetett hitét senki nem korlátozhatja: ez ad igazi erőt. A L'Oréal Paris azon dolgozik, hogy hamarosan azt hallhassuk: "Mert megérdemeljük", amire a nők mindenhol együtt válaszolják: "Soha egyetlen pillanatra sem kételkedtünk ebben."

Egy legendás szlogen, amely egyesíti a nőket mindenhol a világon

Szlogenünk, amelyet Ilon Specht 23 éves írónő 1971-ben talált ki a McCann reklámügynökség manhattani irodájában ma is ugyanolyan erősen visszhangzik. Az első reklámüzenet, amely az önbizalmat éltette, világhírűvé vált szlogenünk egy olyan felhatalmazó üzenet, amely egyesíti a fogyasztókat a márka körül. A „Mert megérdemeljük” azóta szimbolikussá vált, mivel minden korosztályt és mindenféle hátterű nőt felhatalmaz arra, hogy higgyen a szépségében és érdemeiben. Az inspiráló és kulturálisan sokszínű nők, akik világszerte a márkát hirdetik, nemcsak saját és édesanyáik, hanem az következő generációk számára is relevánssá teszik ezt a mondatot.

Megfogalmazása óta a „Mert megérdemlem” 40 nyelvre lett lefordítva, és az egész világon a nőket egyesítő, aktivista szlogenné vált, amely arra ösztönzi őket, hogy minden nap félelem nélkül kövessék ambícióikat és higgyenek önmagukban.

Felhatalmazni a nőket tudományos hátterű szépségápolás által

Úttörő tudományok által támogatva, a L’Oréal Paris minden nőt felhatalmaz kiváló kozmetikai termékeivel, illetve a legújabb kozmetikai formulák és szolgáltatások erejével. A márka legmodernebb termékei önbizalmat adnak a nőknek, miközben segítenek nekik elfoglalni a társadalomban megérdemelt helyüket, kiteljesedni és jobbá tenni a világot. Több mint egy évszázada a L'Oréal Paris mindenki számára elérhetővé teszi az átütő kozmetikai innovációkat, a hatékonyságra és a biztonságra vonatkozó kompromisszumok nélkül. Az önbizalom ilyen módon történő támogatása kulcsfontosságú a nők felhatalmazásának elősegítésében.

A márka mindig is hitt benne, hogy minden nőnek, bárhol a világon, hozzá kell férnie megfizethető, minőségi szépségápolási termékekhez, amelyek lehetővé teszik számára, hogy higgyen saját értékeiben, mert megérdemeljük.

Szépségnagyköveteink közössége erősíti a felhatalmazó és befogadó szépséget

A francia szépség jelképeként, a L'Oréal Paris a szépség minden formáját képviseli világszerte. A szépséget nem „egységesként” képzeljük el. A L'Oréal Paris „álomcsapata” szépségnagykövetek sokszínű csoportja, beleértve a film-, a divat- és a zeneipar sztárjait, akik elkötelezettek minden nő felhatalmazása mellett, bármilyen életkorúak vagy származásúak is. Ezek az elkötelezettséget és a női erőt megtestesítő példaképek minden nőt arra ösztönöznek, hogy higgyen a saját érdemeiben.

Kivételes szóvivőink között van Aja Naomi King, Andie MacDowell, Amber Heard, Aishwarya Rai Bachchan, Camila Cabello, Celine Dion, Cindy Bruna, Duckie Thot, Eva Longoria, Gemma Chan, Gong Li, Helen Mirren, Jaha Dukureh, Jane Fonda, Katherine Langford, Leila Bekhti, Liya Kebede, Louise Bourgoin, Luma Grothe, Marie Bochet, Nidhi Sunil, Soo Joo Park és Viola Davis. Mindegyikük, az ő saját egyedi módján hallatja a hangját és használja a befolyását a nők felhatalmazásának és inspirálásának érdekében.

Minden kampányban, amikor kimondják, hogy „Mert megérdemeljük”, erősítik a L’Oréal Paris aktivista üzenetét, felhatalmazva minden nőt arra, hogy ünnepelje saját érdemeit.

Az ügyünk: Kiállni az utcai zaklatások ellen

Mindig is elkötelezettek voltunk a nők és az ambícióik közötti korlátok felszámolása iránt, segítve őket abban, hogy szabadon haladhassanak az útjukon. Ez azzal kezdődik, hogy szabadon és biztonságban sétálhatnak végig az utcákon, a világ minden táján. Az utcai zaklatás mindenütt előfordul, és elveszi a nők biztonságérzetre való jogát nyilvános helyeken. Mivel ez ellentmond mindennek, amiért a L’Oréal Paris küzd, 2020. március 8-án a márka elindította a Stand Up Against Street Harassment programot. A kezdeményezést a L’Oréal Paris és az IPSOS nemzetközi felmérése nyomán dolgoztuk ki, amely szerint a nők 78%-a élt már át szexuális zaklatást nyilvános helyen. A válaszadók közül pedig csak 25% állította, hogy valaki a segítségére sietett; ezenfelül a válaszadók 86%-a vallotta azt, hogy nem tudja, hogyan reagáljon, amikor nyilvános helyen szexuális zaklatást tapasztal*.

Ezért a L'Oréal Paris úgy döntött, hogy együttműködik a Hollaback!, -kel, egy nemzetközi civil szervezettel, amelynek célja a zaklatás minden formájának a megszüntetése. A kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet az utcai zaklatásra, és felhatalmazzon 1 millió embert a Hollaback „5D” módszerével – ami egy képzési program, annak a megtanulására, hogy hogyan reagáljanak utcai zaklatás áldozataként vagy tanújaként. Mindenki csatlakozhat a Stand Up mozgalomhoz, a képzés elvégzésével a standup-international.com, oldalon és megoszthatja a közösségi médiában egy fényképpel, amelyen a „D” betűt ír a kezére és a #WeStandUp hashtaggel.

A jelenleg Franciaországban, Spanyolországban, Argentínában, Kanadában, az Egyesült Államokban, Mexikóban és Olaszországban, valamint Indiában létrehozott Stand Up Against Street Harassment program 2021-ben további országokra is kiterjed majd, többek között az Egyesült Királyságra, Németországra, Hollandiára, Svájcra, Ukrajnára, Görögországra, Törökországra, Pakisztánra, Egyiptomra, Marokkóra, Libanonra, Izraelre, Indonéziára, Thaiföldre, Chilére, Lengyelországra, Oroszországra, Svédországra, Dániára, Belgiumra, Brazíliára, Ausztráliára, az Egyesült Arab Emírségekre, Szaúd-Arábiára és a Karib-térségre.


*Nemzetközi tanulmány, amelyet a L’Oréal Paris készített az IPSOS-szal együttműködve, 8 országban gyűjtött adatokkal, több mint 15 000 résztvevővel, 2019. április.

Get to know more about L'Oréal Paris