The Other Side Push Our Efficacy

Elkötelezettek vagyunk a bizonyított hatékonyság mellett

Tudomány a formula mögött

A L’Oréal Paris bőrápolási laboratóriuma teljes mértékben elkötelezett a L’Oréal Paris formuláinak biztonságossága és hatékonysága mellett.
Csapatunk tagjai tudományosan képzett szakemberek (biológusok, gyógyszerészek, kémikusok vagy biokémikusok), akik szenvedéllyel végzik a munkájukat.
Ezen tudományágak állandó eszközeink a partnereinkkel való közös termékalkotásban, egészen addig, amíg termékeink a vásárlóinkhoz nem kerülnek. Kutatócsoportunk szakvéleményt nyújt az aktív hatóanyagokról és a bőr élettanáról, alkalmazott kutatást folytat a formuláció tudományterületén, elemzéseket, mikrobiológiai, kémiai és fizikai vizsgálatokat, valamint teljesítmény-értékelést végez.  
Marketingcsoportunk biztosítja, hogy a termékek megfeleljenek a vásárlói igényeknek, és gyártóink garantálják a nagy mennyiségben előállított termékeink minőségét.
Ne feledje, hogy mielőtt egy formula eljut az üzletekbe, több mint 100 szakértő vesz részt a megalkotásában!

The Other Side Texture Image 2
Kérdés
1

Hogyan hozzuk létre a legjobb formulákat?

Először is, a formulák aktív hatóanyagok összetett kombinációi, amelyek kölcsönhatásba lépnek az egyéb összetevőkkel.
Ezeket úgy kell megőrizni, hogy a lehető legstabilabbak legyenek az optimális hatás elérése érdekében.  
Egyedülálló ismereteink magukba foglalják ezen aktív hatóanyagok adagolásának kiszámítását, amely során egyvalamit nem szabad elfelejtenünk:
A lehető legbiztonságosabb, leghatékonyabb, egyedülálló és érzékekre ható kozmetikai termékeket kell megalkotnunk a márkanév alatt.  
Ez a folyamat számos lépésből áll: az aktív hatóanyagok és összetevők gondos kiválasztásából, formulálásukból, annak érdekében, hogy a leginnovatívabb textúrákat érjük el, és hogy olyan kozmetikai termékké alakítsuk őket, amelyek lenyűgözik a vásárlókat érzékiségükkel és hatékonyságukkal.

A mi felelősségünk annak biztosítása, hogy minden termék úgy jusson el a vásárlókhoz, hogy hatékonysága, biztonságossága és minősége bizonyított legyen.

The Other Side Texture Image 1
Kérdés
2

Hogyan értékeljük termékeink teljesítményét?

A teljesítmény mindig nagyon fontos szempont, mielőtt úgy döntünk, hogy új formulát vezetünk be a piacon. A 70-es években – a bőrápolási divízióval egyidőben – a L’Oréal létrehozta speciális részlegét, amely a teljesítményértékelés módszereire koncentrál.
Azóta kutatóink fáradhatatlanul azon dolgoznak, hogy még jobb teljesítményű bőrápolási termékeket fejlesszenek ki, beépítve az in vivo és in vitro tesztek által bizonyított formulációs technológiákat és aktív hatóanyagokat, a műszeres biofizikai módszereket és a független intézmények által vezetett klinikai teszteket.

A fejlődéshez minden tudományos, orvosi és technikai tudományterület megbízható és releváns mérőeszközt igényel a vizsgált populáció kiindulási pontjának jellemzéséhez és leírásához.  Ezek az eszközök elengedhetetlenek a kutatók és a szakemberek számára az általuk végzett tevékenységek teljesítmény-értékelése során. A termékek és kezelések hatásának objektív összehasonlítására a L’Oréal szakértői kifejlesztették és publikálták a Bőratlasz programot, amelyben ugyanazt a kritériumrendszert használhatja minden értékelő minden kontinensen.

The Other Side Our Efficacy Image 1
Kérdés
3

Várható-e, hogy a kulturális különbségek kihatnak a formulációkra?

A világon minden egyes régió saját kulturális és éghajlati tulajdonsággal rendelkezik, így a különböző bőrtípusú nőknek különböző igényeik vannak. Például Ázsiában a bőr öregedése főként a hiperpigmentációban fejeződik ki, míg Európában az öregedés első jelei a ráncok. Ezért hoztuk létre a L’Oréal Paris formulációs laboratóriumait a világ különböző régióiban: Európában, Észak- és Dél-Amerikában, Japánban, Kínában, Indiában és Afrikában. Ezek célja olyan formulációk adaptálása vagy létrehozása, amelyek kifejezetten az adott régiókban élők számára készülnek, és mindenki számára hatékonyak! A világ különböző részein működő laboratóriumaink közti tudáscsere és együttműködés hatalmas inspirációt nyújt a fejlesztéseinkhez.

The Other Side Texture Image 1
Kérdés
4

Milyen környezeti kihívással kell megküzdeni egy termék létrehozása során?

A kihívás az innováció. Más szóval: új megoldásokat kell találnunk a nők számára a bőrrel kapcsolatos legfrissebb tudományos adatok és ismeretek integrálásával, ugyanakkor gondoskodnunk kell arról, hogy a L'Oréal Csoport környezeti és társadalmi céljai is megvalósuljanak, emellett kiváló teljesítményű és minőségű terméket hozzunk létre. Mindig figyelembe vesszük az általunk felhasznált aktív hatóanyagok és a nyersanyagok hatását és származását.

A SPOT (Sustainable Product Optimization Tool – fenntartható termékoptimalizálás eszköze) a L’Oréal által kifejlesztett egyedi és innovatív mérőeszköz, amellyel egy kozmetikai termék teljes környezeti lábnyoma felmérhető. A SPOT módszer az első mérőeszköz az iparágban, amellyel termékeink társadalmi és környezeti teljesítményét a teljes termékciklus során minden szempontból számszerűsíteni tudjuk.
A SPOT a L’Oréal különböző csapatai – Fenntarthatóság, Csomagolás és Kutatás – és külső nemzetközi szakértők együttműködése révén jött létre. A SPOT-módszert minden L’Oréal márkára kiterjesztettük 2017-ben és mára teljesen beépítettük az összes új termékünk tervezésének és piaci bevezetésének folyamataiba. További információt itt 
olvashat.