1909. a L’Oréal születése: Forradalmi hajfesték és a jövőbe látó alapító
A L’Oréal 1909-es megalapítása Eugène Schueller vegyész első zseniális ötletével esett egybe. Ebben az időben a legtöbb nő rövid szőke hajra vágyott, a fiús viselet divatja miatt. Eugéne Schueller szabadalmaztatott egy hajfestékformulát, amelynek – szemben az abban az időben kapható többi készítménnyel - teljesen biztonságos volt a használata. A hajfestékek a következő évtizedekben központi szerepet játszottak a vállalat életében.
![Brand Section History Image 1](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=260&rev=20f1985656ef4dcc8853e102bdda0ea9&hash=BDC44E3003C982E480502338403AA7E8E364D2B2 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=320&rev=20f1985656ef4dcc8853e102bdda0ea9&hash=E4E9E79E1630BB221DBC212751F9C0847FBDC72E 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=660&rev=20f1985656ef4dcc8853e102bdda0ea9&hash=7632D97B831BA481AB30BBF61011204C931AE51D 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=700&rev=20f1985656ef4dcc8853e102bdda0ea9&hash=1067060CD05107BAF89208F6A56ADBF90ECD25A7 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=810&rev=20f1985656ef4dcc8853e102bdda0ea9&hash=3B0DB4896C7A600F90EC6FF1EF299428AFAC1E5A 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=910&rev=20f1985656ef4dcc8853e102bdda0ea9&hash=F267EEB4B9F55670D3C051D673FFD2E9794E3339 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-1.jpg?w=1170&rev=20f1985656ef4dcc8853e102bdda0ea9&hash=64C9C0C848B3E75655BADFADD0F3AF0B9EFC6348 1170w)
Az 1960-as és 70-es évek: Innováció, mint az emancipáció irányítója
A hatvanas években Brigitte Bardot hatására, a hosszú haj vált divatossá: szexin kiengedve vagy rendezetten beszárítva. Dalle vezetése alatt a vállalat haladt a korral és olyan innovatív termékeket fejlesztett, amelyek megfeleltek a nők igényeinek a biztonságosságra vonatkozó kompromisszumok nélkül. Az 1970-es években az otthoni hajfestékmárka, a Préférence bevezetése jelentős változást hozott: ekkor született meg a márka világszerte ismert szlogenje a „Mert megérdemlem”, ami az első olyan reklámüzenet volt, amely az önbecsülés fontosságát emelte ki.
Az 1980-as 90-es évek: Támogatjuk a nők magabiztosságát
Mivel a nyolcvanas években egyre több nő vállalt szerepet a közéletben és kezdett felelős munkakörben dolgozni, a L’Oréal Paris olyan smink és bőrápolási termékeket fejlesztett nekik, amelyekkel jól érezhették magukat a bőrükben és ápoltnak tűnhettek minden élethelyzetben.
![Brand Section History Image 2](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=260&rev=d6126e58493b4eb3b4f45a2ca51ea52c&hash=883912E224E29B3D37EFAF57F36AEF4B07B7A220 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=320&rev=d6126e58493b4eb3b4f45a2ca51ea52c&hash=741F096A82280020B271EEC76C3B80B18527B43A 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=660&rev=d6126e58493b4eb3b4f45a2ca51ea52c&hash=DCB8A425DD14A6D24895E07F22EF93DD02B70E1C 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=700&rev=d6126e58493b4eb3b4f45a2ca51ea52c&hash=541A199F00A99115767888942080F406E2684CB5 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=810&rev=d6126e58493b4eb3b4f45a2ca51ea52c&hash=F796EA04B60E969615EDA768351453CEA7B84710 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=910&rev=d6126e58493b4eb3b4f45a2ca51ea52c&hash=C9283C92F4EB068FDDD5EBE00FD88EBBED019B89 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-2.jpg?w=1170&rev=d6126e58493b4eb3b4f45a2ca51ea52c&hash=830A1A0BDB00C92E691C497B1AA7DF24BB34EDD1 1170w)
2000-es évek - Az ezredforduló: Új határok
Az ezredfordulóval új korszak kezdődött a L’Oréal életében. A terjeszkedése felgyorsult az új piacokon, ágazatokban és disztribúciós csatornákon, illetve elköteleződött a fenntarthatóság mellett. Ez idő tájt született meg a L’Oréal Men Expert, az első széles körben forgalmazott öregedésgátló termékcsalád férfiak számára. A márka a digitális lehetőségek kiaknázásában is előrébb lépett a versenytársainál, folyamatosan megújulva, haladva a korral és követve a vásárlók változó életmódját és szükségleteit.
![Brand Section History Image 3](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=260&rev=86d49feeb4d740749e68e9d17bacb58d&hash=F348556C99EAE6C3DDF7FAAF74B71AC4AD8F273E 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=320&rev=86d49feeb4d740749e68e9d17bacb58d&hash=99670D672F75939E085DDB777053FAA55927883F 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=660&rev=86d49feeb4d740749e68e9d17bacb58d&hash=AC94BE4832BEC0E2D5B0018E3C1076BF3E8388AC 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=700&rev=86d49feeb4d740749e68e9d17bacb58d&hash=73F90155C37287EB4E3ADDAA7A2945ED02B49AFC 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=810&rev=86d49feeb4d740749e68e9d17bacb58d&hash=70D9FC37F87C03334B374DE1C0D3B92EC77C3FD3 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=910&rev=86d49feeb4d740749e68e9d17bacb58d&hash=47060F87380C974005034C3C6AE27BEFB7581B3D 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/tsh/brand-section/about-loreal-paris/history/brand-section_history_image-3.jpg?w=1170&rev=86d49feeb4d740749e68e9d17bacb58d&hash=01BEFFF3E6DB32DBF703FDD11789A14C1AD83079 1170w)