Történetünk

A L’Oréal Paris története: 110 év fejlődés és még nincs vége. . .

1909. a L’Oréal születése: Forradalmi hajfesték és a jövőbe látó alapító

A L’Oréal 1909-es megalapítása Eugène Schueller vegyész első zseniális ötletével esett egybe. Ebben az időben a legtöbb nő rövid szőke hajra vágyott, a fiús viselet divatja miatt. Eugéne Schueller szabadalmaztatott egy hajfestékformulát, amelynek – szemben az abban az időben kapható többi készítménnyel - teljesen biztonságos volt a használata. A hajfestékek a következő évtizedekben központi szerepet játszottak a vállalat életében.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.hu/tortenetunk" }
Brand Section History Image 1

Az 1960-as és 70-es évek: Innováció, mint az emancipáció irányítója 

A hatvanas években Brigitte Bardot hatására, a hosszú haj vált divatossá: szexin kiengedve vagy rendezetten beszárítva. Dalle vezetése alatt a vállalat haladt a korral és olyan innovatív termékeket fejlesztett, amelyek megfeleltek a nők igényeinek a biztonságosságra vonatkozó kompromisszumok nélkül. Az 1970-es években az otthoni hajfestékmárka, a Préférence bevezetése jelentős változást hozott: ekkor született meg a márka világszerte ismert szlogenje a „Mert megérdemlem”, ami az első olyan reklámüzenet volt, amely az önbecsülés fontosságát emelte ki. 

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.hu/tortenetunk" }

Az 1980-as 90-es évek: Támogatjuk a nők magabiztosságát

Mivel a nyolcvanas években egyre több nő vállalt szerepet a közéletben és kezdett felelős munkakörben dolgozni, a L’Oréal Paris olyan smink és bőrápolási termékeket fejlesztett nekik, amelyekkel jól érezhették magukat a bőrükben és ápoltnak tűnhettek minden élethelyzetben.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.hu/tortenetunk" }
Brand Section History Image 2

2000-es évek - Az ezredforduló: Új határok 

Az ezredfordulóval új korszak kezdődött a L’Oréal életében. A terjeszkedése felgyorsult az új piacokon, ágazatokban és disztribúciós csatornákon, illetve elköteleződött a fenntarthatóság mellett. Ez idő tájt született meg a L’Oréal Men Expert, az első széles körben forgalmazott öregedésgátló termékcsalád férfiak számára. A márka a digitális lehetőségek kiaknázásában is előrébb lépett a versenytársainál, folyamatosan megújulva, haladva a korral és követve a vásárlók változó életmódját és szükségleteit.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.lorealparis.hu/tortenetunk" }
Brand Section History Image 3
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [ { "@type":"ListItem", "position": 1, "item": { "@id": "/", "name": "Home" } } , { "@type":"ListItem", "position": 2, "item": { "@id": "https://www.lorealparis.hu/tortenetunk", "name": "tortenetunk" } } ] }