A “LE DÉFILÉ L’ORÉAL PARIS” ÚJRAÉRTELMEZI A DIVATBEMUTATÓT A NŐK TÁMOGATÁSA ÉRDEKÉBEN

A párizsi divathéten a világ első számú szépségmárkája visszatér egy szimbolikus helyre, Párizsba, hogy egy erős feminista kiállással támogassa a nőket a „Stand Up Against Street Harassment” programon keresztül

2021 október 3-án vasárnap 3 órakor a L’Oréal Paris (a Paris Fashion Week hivatalos partnere) bemutatja a “Le Défilé L’Oréal Paris” negyedik showját.

Ez a nyilvános, szabadtéri divatshow mindenki számára nyitva áll, és világszerte több mint 30 országban kerül közvetítésre a márka közösségi média csatornáin keresztül. A divatshow felvonultatja az önértékelést megtestesítő kivételes márkanagykövetek csoportját. Ebben az évben, amikor a márka ikonikus szlogenje, a „Mert Ön megérdemli” 50 éves lett, a show tematikája is a nők erejének és sokszínűségének megünneplését tűzte ki célul, amely világszerte tükrözi a L'Oréal Paris elkötelezettségét a nők támogatása iránt. A márka legfőbb értékekeit erősíti tovább a „Stand Up Against Street Harassment” képzési programja, amelynek célja az utcai zaklatások elleni küzdelem, hogy a nők szabadon sétálhassanak az utcán félelem nélkül.

Ebben az évben a divatshow merész, kreatív irányával eltér a korábbiaktól. Idén a mozgás, az önkifejezés és a nőiesség szabadságát ünnepli. Az esemény a Parvis des Droits de L'Homme téren kerül megrendezésre, ahol először fogadták el az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatát. A márka a történelmi teret Parvis des droits de l'Homme et de la Femme-nek hívja az esemény ideje alatt, hogy hangsúlyozza a L'Oréal Paris üzenetét, miszerint a márka célja a női szerepek erősítése szerte a világon.
PFW2021 Image 1

„Az idei Le Défilé figyelemre méltó platform lesz a nők támogatására, amely egy erős önértékelési üzenetet közvetít és felülírja a tipikus divatshow-k konvencióit azáltal, hogy meghívja a nyilvánosságot is, hogy csatlakozzon a Stand Up Against Street Harassment programhoz. Nőies és feminista látásmódunkat ünnepelve a show egyesítő erejű lesz minden nő (és férfi) számára, akik osztoznak meggyőződésünkben. Büszke vagyok arra, hogy egyesíthetjük világhírű, inspiráló márkanagyköveteinket ezen értékek ünneplésekor.”

Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President, L’Oréal Paris

A márka nemzetközi nagykövetei a sokszínűséget közvetítik. Katherine Langford, Helen Mirren, Camila Cabello, Gemma Chan, Yseult, Nidhi Sunil, Aja Naomi King, Camille Razat, Jaha Dukureh, Liya Kebede, Cindy Bruna, Soo Joo Park, Luma Grothe, Nikolaj Coster Waldau és Marie Bochet mind részt fognak venni a divatshow-n, folytatva a márka hagyományát, melynek célja egyedi látásmódjának eljuttassa a város legemblematikusabb helyszíneire.

2017 óta immár negyedik alkalommal a „Le Défilé L’Oréal Paris” egyesíti a szépség és a divat közötti szinergiát, és megosztja azt globális szinten.

A márka olyan ikonikus és céltudatos divatházakkal működik együtt, mint a Balmain, Elie Saab, Mugler, Issey Miyake, valamint olyan tehetséges feltörekvő tervezőkkel lépett együttműködésre, mint például Koché vagy Ester Manas.
A párizsi divathét hivatalos partnereként a L’Oréal Paris folytatja a divat és a szépség demokratizálását, előrevetítve a párizsi divathét kiválóságát és sokszínűségét az egész világon. A márka globális sminkmestere, Val Garland és a világhírű sztárfodrász, Stephane Lancien egyaránt visszatérnek a divatshow-ra, hogy káprázatos megjelenéseket teremtsenek kreatív szaktudásuk által, megosszák a legújabb haj- és sminktrendeket, és bemutassák a fogyasztóknak a színfalak mögött zajló munkákat, hogy ők is részesévé váljanak a szezon legforróbb új megjelenéseinek.

Ez a merész, kreatív megközelítés idén különösen aktuális a L’Oréal Paris inspiráló szlogenjének 50. évfordulója kapcsán - „Mert Ön megérdemli”. Egy erőteljes feminista kijelentés a nők értékeiről, amely egyesíti a fogyasztókat a márka körül. A L’Oréal Paris továbbra is fenntartja elhivatottságát és törekszik arra, hogy minden nő mellett kiálljon kortól és származástól függetlenül, hogy a nők bátran hihessenek saját értékeikben.
PFW2021 Image 2

A L’Oréal Paris márkáról

A L’Oréal Paris a világ első számú szépségmárkája, azonban a L’Oréal Paris több, mint csupán egy szépségmárka- egy olyan márka, amely hatalmat ad a nőknek. Úttörő termékei és szolgáltatásai révén a L’Oréal Paris minden nőt felhatalmaz arra, hogy irányíthassa saját életét, higgyen önmagában, foglalja el azt a helyet a társadalomban amit megérdemel, és előidézze a változásokat. A márka a francia „je ne sais quoi” kifejezést is megtestesíti, ami az önbizalom erőteljes víziója, és ami minden nőt erős önértékelésre buzdít. A márka francia öröksége jelenti személyiségét . Ezt az örökséget a világ színpadán fejezi ki azáltal, hogy részt vesz a legelkápráztatóbb eseményeken, és világszerte közvetíti a párizsi kiválóságot. A L’Oréal Paris termékformuláinak kiemelkedő hatékonyságát sokan kipróbálták és tesztelték, és a 110 éves tapasztalatra épülő adatokkal a cél nem csak látható, bizonyított eredményeket elérése, hanem a jövő formálása.