Our Sustainable Growth

Elköteleztük magunkat a szépségápolás fenntarthatóbbá tétele mellett

A L’Oréal fenntarthatósági programjának, a 2013-ban indított Sharing Beauty With All (A szépség megosztása mindenkivel) részeként, a Csoport felállított egy sor olyan kézzelfogható kötelezettségvállalást, amelyekkel az üzleti modellt egy integrálóbb, elfogadóbb és felelősebb üzleti szemlélet irányába módosítja. Ezek a kötelezettségvállalások a Csoport minden hatását célozzák és magukba foglalják a teljes termelési láncot – a termék dizájnjától a forgalmazásáig – beleértve a gyártási folyamatot, a nyersanyagok beszerzését, az alkalmazottak továbbképzését és a közösségek iránti elköteleződést. A L'Oréal Csoport egyik legnagyobb márkájaként a L’Oréal Paris közvetlenül hozzájárul ezen célokhoz.

 
Brand Section Our Sustainable Growth Image 1

Az Elvive kötelezettségvállalása

Az Elvive a L’Oréal Paris fenntarthatósággal kapcsolatos ambícióinak zászlóshajója.Bizonyítva, hogy a bolygóbarát törekvések és az innovatív termékek nem zárják ki egymást, az Elvive jelentős lépéseket tesz ökológiai lábnyomának csökkentéséért. Hogyan? Fenntartható csomagolással és még fenntarthatóbb formulával. Lássuk hogyan!

A csomagolás optimalizálása

2020 végére minden Elvive sampon és balzsam flakonja 100%-ban újrahasznosított műanyagból fog készülni (ezzel óriási mennyiségű, 7000 tonna - azaz az Eiffel-torony súlyának megfelelő - első felhasználású műanyagot takarítva meg) és 100%-osan újrahasznosítható is lesz.

És ami az Elvive közkedvelt formuláit illeti?

A legújabb generációs emulziós technológia szerint a legvékonyabb mikrocsepp-bevonatot alkalmazzuk a hajszálak bevonására. Ez nemcsak azt jelenti, hogy kevesebb szilikont használunk, hanem azt is, hogy a formula biológiai lebomlása anélkül nő, hogy azt újra kellene terveznünk (az Elvive Mask Full Resist hajpakolás már most 97,5%-ban biológiailag lebomló). Ezenkívül lépéseket tettünk az összetevők számának csökkentéséért, ideértve néhány tartósítószert és illatanyagot, miközben még koncentráltabb, akár víz nélkül is használható hajápolók kidolgozásán dolgozunk.

És még valami?

A tisztább és zöldebb bolygó fenntartása felé vezető utat egészen az elején kell kezdenünk: a gyártási folyamatoknál. Az Elvive egy karbonsemleges gyárban készül, ami 100% megújuló energiákat használ C02 kibocsátás nélkül. Valójában a helyi erdőkből származó hulladékokból biztosítjuk a gyár energiaellátását.

Az Elvive megalapozta azt, ami hamarosan a L’Oréal Paris globális fenntarthatósági szabványa lesz. Készen állunk rá, hogy megfeleljünk a bolygó által állított kihívásoknak. Találkozzunk 2021-ben a folytatással... kövessen bennünket!

 
Brand Section Our Sustainable Growth Image 10

Elköteleztük magunkat az emberek támogatása és segítése mellett a Covid járvány idején  

Szolidaritás az egészségügyi dolgozókkal

Ezen nehéz időszak alatt a L’Oréal Paris szerette volna kivenni a részét a Covid-19 elleni globális küzdelemből. A partnerkórházakat és idősotthonokat 2 millió flakon kézfertőtlenítővel támogattuk, így segítve fáradhatatlan munkájukat az emberi életek védelmében, illetve a világjárvány terjedésének megállításában. Igyekszünk továbbá mindent megtenni ennek a kézfertőtlenítő gélnek a folyamatos rendelkezésre bocsájtásának érdekében minden országban, a gyáraink kapacitásának erejéig.

Segítünk a jóllét növelésében a korlátozások alatt

Az egészségügyi szempontból oly szükséges lezárási intézkedések világszerte sokak elszigetelődéséhez vezettek. A L’Oréal Paris azokban az országokban, ahol jelen van számos szolidáris kezdeményezéssel állt ki a helyi közösségek mellett. Szakértőink például szépségápolási tanácsokat osztottak meg az Instagramon és a Facebookon, hogy segítsék követőiket az önmagukról való gondoskodásban és jóllétük növelésében sminkelési útmutatókkal, otthoni hajfestési tanácsokkal és bőrápolási ötletekkel. Jótékonysági kezdeményezéseinek részeként a L’Oréal Men Expert támogatta a Movember új ALEC (Ask (Kérdezz), Listen (Figyelj), Encourage action (Ösztönözz), Check in (Tarts kapcsolatot)) mentális egészség és öngyilkosságmegelőző programját. Ez azért különösen fontos, mert az elszigetelt férfiak még hajlamosabbak a szorongásra, a depresszióra és az öngyilkossági gondolatokra.

Brand Section Our Sustainable Growth Image 3